Ο Τζέϊμς «τα χώνει» σε πασίγνωστη εταιρία ένδυσης! (pics)

Απίστευτος σάλος έχει ξεσπάσει παγκοσμίως, μετά την κίνηση του «κολοσσού» των ρούχων H&M σε διαφημιστική καμπάνια.

Οι ιθύνοντες της Σουηδικής εταιρίας, θεώρησαν καλή ιδέα να βάλουν ένα έγχρωμο παιδάκι στην νέα τους διαφημιστική καμπάνια, να φοράει μια μπλούζα η οποία αναγράφει «Coolest monkey in the world», δηλαδή «η πιο κουλ μαϊμού στον κόσμο».

Η εν λόγω διαφήμιση της εταιρείας-κολοσσού στο χώρο της ένδυσης κατακρίθηκε από πολλούς, καθώς ο όρος «μαϊμού» χρησιμοποιείται συχνά για να εκφραστούν ρατσιστικές πεποιθήσεις. Ο The Weeknd, πασίγνωστος τραγουδιστής, αποσύρθηκε από την συνεργασία τους, όμως η πιο ηχηρή κίνηση ήταν αυτή του Λεμπρόν Τζέϊμς.

Ο σούπερ σταρ των Κλίβελαντ Καβαλίερς ανήρτησε την φωτογραφία πειραγμένη και γράφει «Coolest King in the world» αλλά και συνοδευόμενο από το εξής ποστ:

«Αρκετά με όλους εσάς! Εγώ αυτό που βλέπω όταν κοιτάζω αυτή τη φωτογραφία είναι ένας μικρός βασιλιάς! Ο ηγεμόνας του κόσμου, μια άθικτη δύναμη που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί! Εμείς, ως Αφρικανο-Αμερικάνοι, πάντα θα πρέπει να σπάμε τα εμπόδια και να αποδεικνύουμε στους ανθρώπους το λάθος τους και να δουλεύουμε ακόμα πιο σκληρά, για να αποδείξουμε ότι ανήκουμε μαζί τους. Αλλά μαντέψτε τι… Αυτό αγαπάμε, επειδή τα οφέλη στο τέλος του δρόμου είναι τόσο όμορφα!», ήταν τα λόγια του Τζέιμς.

Εννοείται πως η ανάρτηση του «Βασιλιά» στο instagram, έχει γίνει viral, μαζεύοντας ήδη 1εκ. like και 26χιλ. σχόλια. Πολλοί δημοσίευσαν την εν λόγω φωτογραφία η και λίγο παραποιημένη, με τρομερά εμπνευσμένη να αποτελεί μία που έχει μετατρέψει το logo H&M σε sHaMe.

Δείτε τις φωτόγραφίες:

Put some respect on it!! When you look at us make sure you see royalty and super natural God sent glory!! Anything else is disrespectful.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Diddy (@diddy) στις